السبت، 11 يونيو 2011

الشيوخ الروحانيين النصابين حرام الافتراء0020197199012

اولا يا جماعة انتم متحامليين على بعض المشايخ ولية نشتم اصلا لان اللى بيشتم دة مش تمام واصلة يكون مش كويس والدليل اية اللى انتم بتقدموة على ادانة المشايخ ممكن اى حد متغاظ من شيخ يعمل اى ايميل ويرد على نفسة وممكن يفبرك كل دة والمشايخ الكبيرة مش فاضية للكلام الفاضى دة لان المريض اللى عاوز يروح لاى شيخ ما بيروحش لية الا عن طريق واساطة واللواسطة اكيد مجربة الشيخ وبتشكر فية وشغل الشيخ ونتيجة عملة هى اللى بتجلب لة اكبر عدد ممكن من الحالات ثانيا انا من الكويت وتعاملت مع اكثر المشايخ منهم على سبيل المثال الشيخ جمال المصرى ودة راجل طيب جدا وتعاملت مع الشيخ محمد ابو سليمان النورانى اللى من دركنس اللى انتم بتشتموا فية ورقمة 020102680411ودة راجل حقيقى صادق فى وعدة وسلمننى خدمة روحانية والله لولاة بفضل الله اولا ما كنت اعرف ان اعمل اى عمل روحانى ولا اعرف اى شىء عن الخدمة وانا شغال دلوقتى بالخدمة اللى انا اخذتها من الشيخ محمد النورانى ابو سليمان وبعمل بها حاجات كل اللى معى بيستغربوا من هذة الافعال يعنى يا بشر حرام نتهم مشايخنا الافاضل المحترميين ونسب ونلعن فيهم لان دة مش اسلوب متحضر خالص انا احببت انا ارد على اللى بيسبوا مشايخنا الافاضل واللى بيقول تحرى الدقة والمصدقية دة والله اكيد كاذب ومنافق ولة غرض دنيئى

http://qqqwww.maktoobblog.com/3/